Lollands Bank bakker op om de lokale foreninger
Foreninger har en stor værdi for mange i lokalsamfundet og Lollands Bank ønsker at understøtte og bakke op om det gode og ofte frivillige foreningsarbejde, der udføres.
Som foreningskunde samarbejder I med en ansvarlig og lokalt forankret bank. Det personlige kendskab og vores store ekspertise i foreningsforhold bruger vi til at sammensætte den bedste løsning til jer. Som foreningskunde har I adgang til den digitale platform Unioo, der gør det nemt at holde styr på alt fra referater til møder.
Vejledningen ”Foreningskunde i Lollands Bank” illustrerer, hvad foreningen skal gøre som ny kunde og hvilke opgaver foreningen har i fremtiden. Der er blandt andet en række oplysninger som skal ajourføres hvert år efter, at foreningen har afholdt generalforsamling.
Se vejledning til foreningskunde i Lollands Bank
Er foreningen ikke kunde i Lollands Bank?
Som ny foreningskunde er der en række oplysninger, vi skal bruge fra jer. I kan udfylde jeres kontaktoplysninger herunder, hvorefter vi kontakter jer.
Efterfølgende vil I indenfor et par dage modtage et link fra Unioo, hvor jeres dokumenter skal uploades.
Gå til kontaktformular – foreninger.
Er foreningen allerede kunde i Lollands Bank?
Foreningens oplysninger skal ajourføres årligt efter afholdt generalforsamling.
For at hjælpe jer som foreningskunder, har vi via samarbejde med Unioo et bestyrelsesværktøj, der hjælper bestyrelsen med at indsamle de lovpligtige dokumenter.
Bestyrelsesværktøjet hos Unioo gør en stor forskel for bestyrelsens arbejde og Lollands Bank har derfor valgt at stille værktøjet til rådighed til alle foreninger helt gratis. Det er en fordel for bestyrelsen at samle dokumenter og bestyrelsesarbejdet ved brug af Unioo. Det øger sikkerheden og letter arbejdet, især når der er udskiftning i bestyrelsen. I kan læse mere om Unioo her.
Det er en forudsætning for at være foreningskunde i Lolland bank, at I benytter Unioo. I bliver som foreningskunde automatisk inviteret ind i Unioo, som hjælper med at indsamle og sende jeres dokumenter til Lollands Bank.
Husk at foreningen hvert tredje år skal forny sit CVR-nr. hos Erhvervsstyrelsen. Det kan gøres ved at klikke på nedenstående link: https://datacvr.virk.dk/data/. Foreningens registreringscertifikat kan også hentes der.
Ved tvivl om, hvad I skal gøre, kan I kontakte en af vores filialer, sende en mail til forening@lobk.dk eller ringe til vores Kundesupport tlf. 5492 1133.
I kan også se vores priser her.