Lollands Bank bakker op om de lokale foreninger

Vi hjælper gerne med råd og vejledning i forhold til konti, kort og netbank adgange I har behov for, for at kunne drive jeres forening bedst muligt.
Vi har gjort det nemt at få overblik over, hvordan det er at være foreningskunde i Lollands Bank.
Vejledningen Foreningskunde i Lollands Bank illustrerer, hvad foreningen skal gøre som ny kunde og hvilke opgaver foreningen har i fremtiden. Der er nemlig en række oplysninger som skal ajourføres hvert år efter foreningen har afholdt generalforsamling.

Se vejledning til foreningskunde i Lollands Bank

Er foreningen ikke kunde i Lollands Bank i dag?
Som ny foreningskunde, er der en række oplysninger vi skal bruge fra jer.
Med blanketten Forening- Ansøgning om kundeforhold er I godt fra start.
Blanketten skal udfyldes og afleveres digitalt sammen med øvrigt materiale som beskrevet i blanketten.
Blanketten Forening – Ansøgning om kundeforhold kan hentes her

Materialet kan uploades sikkert her

Er foreningen allerede kunde i Lollands Bank?
Foreningens oplysninger skal ajourføres årligt efter afholdt generalforsamling.
Anvend blanketten Forening – Ajourføring af kundeforhold.
Blanketten skal udfyldes og afleveres digitalt sammen med øvrigt materiale som beskrevet i blanketten.
Blanketten Forening – Ajourføring af kundeforhold kan hentes her

Øvrigt materiale som skal uploades sammen med blanketten:
– Referat fra seneste generalforsamling underskrevet af hele bestyrelsen

Hvis der er foretaget ændringer skal følgende også indleveres:
– Vedtægter
– Gyldig legitimation på foreningens tegningsberettigede
– CPR-nr. på samtlige bestyrelsesmedlemmer

Materialet kan uploades sikkert her

 

Husk at foreningen hvert tredje år skal forny sit CVR-nr. hos Erhvervsstyrelsen. Det kan gøres ved at klikke på nedenstående link: https://datacvr.virk.dk/data/. Foreningens registreringscertifikat kan også hentes der.


Er du i tvivl om hvad du skal gøre, så kontakt en af vores filialer eller vores Kundesupport tlf. 5492 1133.