I Kundesupport er vi de første, kunderne møder, når de kontakter banken på mail og telefon og vi er dermed en del af bankens ansigt udadtil. Kundesupport besvarer alle bankens indkomne telefonopkald og en stor del af de mails og netbankbeskeder, vi modtager fra kunderne. Det er derfor vigtigt, at du som daglig chef har flair for at medvirke til, at gruppen fortsat plejer de tætte relationer til kunderne med gammeldags nærvær og ny teknologi og at du med et smil møder kunderne der, hvor de befinder sig – derhjemme, på jobbet, på ferien, hos bilforhandleren…
Kundesupport er også bankens specialistfunktion indenfor bankens selvbetjeningsløsninger bl.a.:
• Kort – bestillinger, indsigelser og fraudsager vedr. kortmisbrug
• Netbank – oprettelse, support og fraudsager vedr. netbankmisbrug
Lollands Bank er en bank i udvikling og Kundesupport er en aktiv spiller i denne udvikling. Derfor søger vi en chef, der:
• er visionær og brænder for at sætte retningen for afdelingens fremtidige udvikling
• er parat til at sætte kunderne øverst og smiler i telefonen
• er glad for at arbejde i et til tider højt tempo med mange henvendelser
• er indstillet på at hjælpe kolleger med specifikke opgaver
• har erfaring fra den finansielle sektor
• har et godt humør
Du får:
• et team med tre kolleger med en god portion viden og som alle har medvirket til at gøre kundesupport til den alsidige funktion, den er i dag
• et team som brænder for at give kunderne den gode service
• et team som arbejder selvstændigt og løsningsorienteret med god indsigt i digitale sammenhænge
• et team med et stærkt drive
Det er en selvfølge, at vores arbejdsplads og du er fleksibel. Vi har højt humør og et stærkt ”drive”, da vi er stolte af vores arbejdsplads og Vores Område.
Nye kollegaer bydes velkommen til hele banken og du får en plan for opstart i banken. Du får gode muligheder for personlig udvikling og vi værdsætter, at vores medarbejdere prioriterer løbende efteruddannelse.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsdirektør Morten Vinge Olsen på tlf. 5497 1578.
Du kan sende din ansøgning og dit CV til HR-chef Connie Ahm via lollandsbank.dk/e-ansoegning.
Ansøgningsfrist:
Vi inviterer løbende kandidater til samtale – så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig