Offentliggjort den

Vigtig information:

• Afviklingen af generalforsamlingen flyttes fra Nakskov til Vestergade 3, 1. (indgang i porten), 4930 Maribo.
  • Tidspunkt (uændret) kl. 18.00.

I forlængelse af Statsministeriets og myndighedernes udmelding i går om alvoren af Corona-virussens udvikling følger banken opfordringen og gør alt hvad vi kan for at være med til at hindre, at Corona-virussen yderligere spredes.

En af handlingerne er bl.a., at bankens ordinære generalforsamling flyttes som ovenfor anført.

Herudover medfører ændringerne, at:

• Der ikke bliver spisning eller underholdning under årets generalforsamling.
  • Deltagerantallet fra banken begrænses til de nødvendige personer.

Ændringen betyder, at det i forhold til tidligere års generalforsamlinger bliver en markant ander-ledes afvikling af årets generalforsamling. Som aktionær er du velkommen til generalforsamlin-gen, men vi opfordrer til, at der afgives brevstemme eller fuldmagt til bankens bestyrelse fremfor deltagelse i generalforsamlingen.

• Er der ikke allerede rekvireret adgangskort kan der afgives brevstemme eller fuldmagt indtil på mandag den 16. marts, kl. 23.59.
  • Er der rekvireret adgangskort og ønskes der ikke deltagelse i generalforsamlingen, kan der afgives brevstemme eller fuldmagt ved at kontakte banken senest den 16. marts inden kl. 16.00 på tlf.nr. 5497 1532.

PS.
Valg af lokalitet til afvikling af generalforsamling er ikke det mest repræsentative lokale, men valgt under hensyn til, at lokalet står tomt. Lokalet skal ikke efterfølgende bruges, hvorfor vi finder, at vi på denne måde medvirker til bedst mulig begrænsning af evt. smitte.

Se oprindelig invitation til generalforsamling herunder:

Lollands Bank afholder ordinær generalforsamling:
Onsdag, den 18. marts 2020, kl. 18.00
(dørene åbnes kl. 17.00)

i

Nakskov Idrætscenter

A. E. Hansenvej 1

4900 Nakskov

» Dagsorden for generalforsamling kan læses her.

» Bankens lønpolitik kan læses her.

» Årsrapport 2019 kan læses her.

» Bankens vedtægter kan læses her.