Bliv kunde i Lollands Bank

Hos os får du:

  • Direkte telefonnummer og e-mail til din egen personlige rådgiver
  • 6 lokale filialer
  • Digitale løsninger som giver dig bank hele døgnet
  • Personlig og nærværende rådgivning
  • En bank der kender lokalområdet

Vi gør det nemt at skifte bank:

  • Vi klarer alt det praktiske og tager dialog med din nuværende bank i forbindelse med bankskiftet.

Der er flere måde du kan vælge at blive kunde på:

  • Oprette dig online her - du skal benytte NemID
  • du kan ringe til os på 5492 1133
  • sende en e-mail til nakskov@lobk.dk
  • besøge en af vores filialer – se mulighederne her 

Klik på videoen herunder for at se hvor nemt det er at oprette sig online. 

Legitimation (pas eller kørekort) og Sundhedskort skal du indlevere/indsende eller scanne ind gennem din kundeoprettelse via internettet.

Hvis du ønsker et lån eller en kredit skal vi bruge:

  • Et økonomioverblik – det kan du udfærdige her
  • Give tilladelse til, at SKAT må videregive oplysningerne:    
    • Lønsedler fra de sidste 3 måneder
    • Seneste årsopgørelse fra SKAT

Vi svarer dig inden for 1 - 2 hverdage.

Velkommen i Lollands Bank - vi glæder os til at byde dig indenfor i Lollands Bank - din nærværende bank.